mandag, august 22, 2005

Tilbake til hverdagen..med et smell!

Tittelen refererer selvsagt til det faktum at jeg i går kveld fant ut at jeg hadde forelesning klokka åtte(!) i dag morges.. de som kjenner meg vet at jeg ikke på noen måte kan kalles for en morgenfugl, så dagens strabaser med å komme seg opp og ut døren har muligens ikke gått upåaktet hen.Tror jeg vekket hele bygget jeg bor i med min noe uforsiktige behandling av dører...

Nå er altså semesteret begynt.Sommeren passerte så altfor fort.. Savner late dager i Asker med kjæresten min..MRS Pia!,og jobbingen på kontoret til Jutta og Frank(hvem hadde trodd at det gikk an å savne å jobbe?)Kjæresten min og jeg på kontoret!
.I allefall;det virker som jeg har vært heldig med fagene mine, som virker mer enn nok givende og interessante!



Pote og sos
Tommy

1 Comments:

At 8:42 p.m., Blogger Pia said...

savner deg masse!! Skynd deg å få fiksa kameraet!! pipii..

 

Legg inn en kommentar

<< Home