søndag, august 28, 2005

Dagen derpå...!

Sitter hjemme i stuen og ser på Miss USA... Lurer seriøst på hva programsjefen i TV2 tenkte med da han/hun fant ut at det å kjøpe inn dette programmet var en god idé.. I går var jeg ute med Kjæresten min sin bestis Gro og hennes venninner. Etter mye om og men, endte vi opp på Opera der enkeltes promille(ikke min!)steg drastisk.. Var alt i alt en hyggelig kveld,til tross for at vi brukte masse tid på å gå fra sted til sted.

Nå venter man bare på at lånekassen skal få fingern ut av det berømte ......!Først da kan jeg bestille billetter til Helsinki for å besøke Pia'n min!Mrs!

Pote og sos
Tommy

1 Comments:

At 6:33 p.m., Blogger Pia said...

hehe, skal du skrive mrs etter navnet mitt hver gang?! tenke seg til.. skjenke gro.. haha! Neste gang vil jeg være med!

 

Legg inn en kommentar

<< Home