mandag, november 14, 2005

Loke herjer vilt i Bergen!

Hvem er så Loke?Vel..for å følge i Junaitens fotspor, har man nå valgt å gi navn til lavtrykkene vi opplever her til lands.Nå skal det da også være sagt at det er tre(!) lavtrykk som har slått seg sammen til ett gigantisk stormsenter,så hvis jeg sier at det har ført til at jeg er våt som en kråke, overrasker sikkert ikke det noen.. I tillegg har det gått et nytt jordras der minst en er omkommet
Ble mye om været nå gitt,men så er det til gjengjeld en stor faktor man må ta hensyn til når man bor i denne byen..

Dagens sitat:

"Sa du at jeg lukter møllkuler og mugg? Åja,jeg bare lurte..og det stemmer sikkert..Jeg er jo tross alt student..."

Tenna i taket
Tommy

1 Comments:

At 5:10 p.m., Blogger Pia said...

Tenkte faktisk på det idag for det regner som hjemme i Bergen her borte også, hele jævlar dagen.. ittno knussel, man må jo ut av huset uansett.. Litt herlig også, fikk den gode bergenske melankolske feelingen tilbake litt. Smakte på den og tenkte - "hvorfor var det jeg savnet den byen igjen...?"

 

Legg inn en kommentar

<< Home