lørdag, mars 04, 2006

Sløvassen taler..

Jeg er den første til å innrømme at jeg ikke har vært en pliktoppfyllende blogger det siste halvåret..mye har skjedd siden sist,men la oss ikke dvele ved det!Dette halvåret fullfører jeg bachelorgraden min i Medievitenskap.Og hvilke fag holder jeg på med nå spør du?Noe som ikke har noe med medievitenskap å gjøre i det hele tatt!!Vel,nesten ikke da..Humanistisk informatikk(webdesign- og webestetikk) og musikketnologi høres vel herlig fritt og svevende ut eller hva?!?Snart begynner den nitidge prosessen med å søke seg jobb etter endte studier..Skremmende å vite at jeg ikke lenger skal være i studentkokongen,men faktisk tjene til livets opphold gjennom å gjøre faktisk arbeid på en virkelig arbeidsplass!Etter å ha slitt meg gjennom studier og en masse teoretiske aspekter ved det å skape verdier som samfunnet rundt meg kan dra nytte av, til å faktisk være aktiv i den samme prosessen er noe jeg ser frem til i stadig større grad.

Nå er det jaggu på tide å gi seg med den kvasifilosofiske fantaseringen..In other news:Jeg lover høyt og fast at fra nå av blir det andre boller her i gården(meaning "jeg skal oppdatere bloggen min mye oftere enn jeg har gjort til nå")

Pote og sos
Tommy

1 Comments:

At 11:33 a.m., Blogger Pia said...

jaggu på tide du slumrian!! =) Godt å se du er tilbake i gamet babe! Selvom vi guskjelov prater mer sammen i virkeligheten enn over bloggene våre, noe som ville gjort forholdet litt stusselig!

snart hjemme igjen fra ferien min, gleder meg til å se deg igjen!

 

Legg inn en kommentar

<< Home