torsdag, mars 16, 2006

Mer værsnakk!

Jeg kan rett og slett ikke noe for det...Men som bergenser er nettopp været en stor del av livet, og dermed også et vanlig samtaleemne.Denne gangen vil jeg benytte meg av enda en særbergensk egenskap-overdreven selvskryt-til å få si at nå har vi hatt strålende vær i to-snart tre uker!WOW sier bare jeg!I dag var intet unntak..Se bare på hvor bortskjemt jeg er med en fantastisk utsikt over innseilingen til byen!(Bildene er dog en uke gammel..)

Helt fantastisk skumring!

Heldigvis fikk jeg foreviget øyeblikket rett før kameraet gikk tom for batteri..Her er en litt kunstnerisk variant!

1 Comments:

At 11:28 p.m., Blogger Pia said...

DETTE kommer jeg til å savne gitt... ikke helt det samme å stirre inn i en betongvegg i sentrum..

 

Legg inn en kommentar

<< Home